fbpx

Formular za Reklamacije

Poštovani, izuzetno nam je žao što ste naišli na problem sa našim proizvodom ili uslugom. Duboko se izvinjavamo zbog neprijatnosti koju ste doiživeli. Molimo Vas da nam popunite sledeću formu kako bi Vaša reklamacija bila brže i efikasnije obrađena.
Podsećamo Vas da je rok za oštećene proizvode u transportu 24h po prijemu pošiljke.

Reklamirani list Vam se nalazi ispod BEX adresnice koju ste dobili uz paket ili ga preuzmite na dugme ispod i obavezno ga popunite hemijskom, zatim uslikajte i priložite prilikom popunjavanja forme ispod. Samo sa popunjenim reklamacionim list aktivirate Vašu reklamaciju.

1. Prijavljujete reklamaciju koja se odnosi na oštećenje sadržaja paketa

  • Priložite fotografiju pakovanja
  • Priložite fotografiju oštećenog proizvoda
  • Priložite popunjen reklamacioni list koji Vam je stigao uz paket
  • Napomena: Kurir Bex-a će doći da sačini zapisnik o oštećenju, molimo vas obratite pažnju prilikom popunjavanja zapisnika da jasno bude navedeno da su postojala vidljiva oštećena paketa

2. Prijavljujete reklamaciju koja se odnosi na pogrešnu boju proizvoda

  • Fotografija proizvoda
  • Fotografija reklamacionog lista

3. Prijavljujete reklamaciju koja se odnosi na pogrešno isporučen artikal

  • Fotografija proizvoda
  • Fotografija otrpemnice sa naznakom na koji proizvod se odnosi reklamacija
  • Fotografija reklamacionog lista

4. Prijavljujete reklamaciju koja se odnosi na delimično isporučen paket (nešto je izostavljeno)

  • Fotografija računa sa označenim proizvodom koji nedostaju
  • Fotografija reklamacionog lista

Korpa