Uslovi kupovine

Svi plastični proizvodi na vašoj adresi? Veoma jednostavno!

  1. Svaki artikal koji želite kupiti jednostavno kliknite na ikonicu "Dodaj u korpu"
  2. Kad ste završili sa dodavanjem svih artikala, pogledajte na vrhu sajta odeo "Korpa"
  3. Kliknite na nju i odaberite opciju "Pošalji porudžbinu"
  4. Nakon toga ostavite vaše neophodne podatke kako bi vas naš operater mogao kontaktirati (ukoliko ne ostavite sve vaše podatke, nećemo izvršiti dostavu artikala)
  5. Pre poslednjeg koraka, čekirajte opciju "Slažem se sa uslovima kupovine"
  6. Potvrdite porudžbinu
  7. Proverite vašu imejl adresu, jer treba da dobijete potvrdu vaše porudžbenice sa njenim brojem, pregled svih poručenih artikala i krajnja cena
  8. Ukoliko ste negde slučajno uvedeli grešku, pišite nam na info@plastikaonline.rs i obavezno navedite u mejlu vaš broj porudžbine


Plaćanje se vrši tek onda kad pošiljka stigne na vašu adresu ili ukoliko želite možete platiti unapred. Ukoliko želite da platite unapred, pišite nam na info@plastikaonline.rs kako bi vam poslali račun na vašu imejl adresu.

Plastikaonline (firma Školarac In) zadržava pravo promene cena ukoliko isti artikli poskupe ili pojeftine od strane proizvođača. Takođe zadržavamo pravo promene cena ako je došlo do neke grube greške npr 100 rsd umesto 1.000 rsd i slično.

Rok dostave je do najkasnije 7 radnih dana!

PREUZIMANJE PAKETA:

Molimo sve kupce da pri preuzmanju paketa od kurira brze pošte dobro iskontrolišu paket (da li je pakovanje uništeno, probijeno, oštećeno ili bilo šta drugo što bi moglo naslutiti da je artikal unutra oštećen) i ukoliko ste to zaključili  TAKAV PAKET NE PRIMAJTE!!! Ukoliko primite paket koji je prethodno bio oštećen i pri tom ste potpisali kuriru da ste preuzeli pošiljku, reklamacija se u tom slučaju ne može prihvatiti od strane brze pošte! Hvala

REKLAMACIONI ROK:

Mogućnost reklamacije je jedino moguća 24 časa nakon preuzmanja paketa!

Molimo sve kupce da detaljno pregledaju svoje poručene artikle čim stignu, jer kasnije reklamacije iza 24 časa nećemo moći da uvažimo. Stoga vas molimo da nas u tom slučaju odmah kontaktirate putem telefona ili napišete mejl na info@plastikaonline.rs - naslov: Reklamacija po broju vaše porudžbine.

OŠTEĆEN PAKET PRILIKOM ISPORUKE Ako ste dobili paket i po otvaranju zaključili da je proizvod vidljivo oštećen, Molimo Vas da odmah, a najkasnije 24 h od trenutka prijema pozovete kurirsku službu, koja Vam je isporučila paket i obavestite ih da je paket oštećen. Kurir će uraditi zapisnik o oštećenju i preuzeti oštećeni paket. Po prijemu paketa Plastika Online će Vam poslati drugi proizvod. BEX kontakt: 011 6 555 000 AKS kontakt: 011 4 049 720 ODUSTANAK OD KUPOVINE Ako niste zadovoljni, iz bilo kog razloga proizvodom koji ste dobili, možete ga bez problema vratiti u roku od max 14 dana od dana prijema robe i zameniti za drugi ili dobiti povraćaj sredstava. Prilikom vraćanja proizvoda, koji mora biti zapakovan po propisu kurirskih službi, neophodno je da se proizvod vrati u istom stanju kakav je stigao kod kupca (bez ikakvih tragova korišćenja i oštećenja), sa svom pratećom dokumentacijom i dodatnim elementima ili opremom koju ste dobili (račun, garancija, uputstvo, pakovanje itd). Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Vraćanje robe tj dostava, pakovanje je na trošak kupca. Potrošač reklamaciju može izvršiti usmeno telefonom, pisanim putem, elektronskim putem isključivo uz dostavu računa o kupljenj robi, ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, garancija, izjava o saobraznosti i dr.) Trgovac je dužan da potrošaču izda reklamacioni list kojim će potvrditi prijem reklamacije, Trgovac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronski, odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju pisanim ili elektronskim putem. Odgovor trgovca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana (dobijanje odgovora na koji način će reklamacija biti rešena). Ukoliko trgovac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u navedenom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciju primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. Potrošač koji je obavestio trgovca o nesaobraznosti robe, ima pravo da zahteva od trgovca da otkloni nesaobraznost bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor tj.da traži povraćaj novca. 30 dana rok u kome je prodavac dužan da vam isporuči robu (ukoliko nije drugačije ugovoreno). Hvala na poverenju i razumevanju,