Kako kupiti

Svi plastični proizvodi na vašoj adresi? Veoma jednostavno!

  1. Svaki artikal koji želite kupiti jednostavno kliknite na ikonicu "Dodaj u korpu"
  2. Kad ste završili sa dodavanjem svih artikala, pogledajte na vrhu sajta odeo "Korpa"
  3. Kliknite na nju i odaberite opciju "Pošalji porudžbinu"
  4. Nakon toga ostavite vaše neophodne podatke kako bi vas naš operater mogao kontaktirati (ukoliko ne ostavite sve vaše podatke, nećemo izvršiti dostavu artikala)
  5. Pre poslednjeg koraka, čekirajte opciju "Slažem se sa uslovima kupovine"
  6. Potvrdite porudžbinu
  7. Proverite vašu imejl adresu, jer treba da dobijete potvrdu vaše porudžbenice sa njenim brojem, pregled svih poručenih artikala i krajnja cena
  8. Ukoliko ste negde slučajno uvedeli grešku, pišite nam na info@plastikaonline.rs i obavezno navedite u mejlu vaš broj porudžbine


Plaćanje se vrši tek onda kad pošiljka stigne na vašu adresu ili ukoliko želite možete platiti unapred. Ukoliko želite da platite unapred, pišite nam na info@plastikaonline.rs kako bi vam poslali račun na vašu imejl adresu.

Plastikaonline (firma Školarac In) zadržava pravo promene cena ukoliko isti artikli poskupe ili pojeftine od strane proizvođača. Takođe zadržavamo pravo promene cena ako je došlo do neke grube greške npr 100 rsd umesto 1.000 rsd i slično.

Rok dostave je do najkasnije 7 radnih dana!

PREUZIMANJE PAKETA:

Molimo sve kupce da pri preuzmanju paketa od kurira brze pošte dobro iskontrolišu paket (da li je pakovanje uništeno, probijeno, oštećeno ili bilo šta drugo što bi moglo naslutiti da je artikal unutra oštećen) i ukoliko ste to zaključili  TAKAV PAKET NE PRIMAJTE!!! Ukoliko primite paket koji je prethodno bio oštećen i pri tom ste potpisali kuriru da ste preuzeli pošiljku, reklamacija se u tom slučaju ne može prihvatiti od strane brze pošte! Hvala

REKLAMACIONI ROK:

Mogućnost reklamacije je jedino moguća 24 časa nakon preuzmanja paketa!

Molimo sve kupce da detaljno pregledaju svoje poručene artikle čim stignu, jer kasnije reklamacije iza 24 časa nećemo moći da uvažimo. Stoga vas molimo da nas u tom slučaju odmah kontaktirate putem telefona ili napišete mejl na info@udzbenikonline.rs - naslov: Reklamacija po broju vaše porudžbine.

Hvala na poverenju i razumevanju,